среда, 20. мај 2009.

Anketa....

Plakati su " ukras " mnogih ulica kako novog Sada tako i drugih gradova. Oni se uglavnom nalaze na mestima koja nisu predviđena da se na njih lepe plakati. Ali tu baš i nema pomoći,teško da se to može zaustaviti.

Mene prvenstveno zanima kako ljudi gledaju i kako doživljavaju plakate poznate pop zvezde Madonne i haških optuženika.To ću saznati kroz anketiranje ljudi kao i fotografisanje pored plakata po želji-da li će izabrati Madonnu ili nekog od Haškog optuženika videćemo.





Na slici je Aleksandra,student medicinskog fakuleta.Voli da sluša Madonnu i rado bi išla na njen koncert.Zbog finansijske situacije neće moći to sebi da priušti.Misli da Madonna ima dobru reklamnu kampanju i ne smetaju joj njeni plakati po gradu.
O Haškim optuženicima slabo razmišlja ali misli da su tamo gde im je mesto.Hjihove plakate slabo da primećuje kada su pored Madonninih.
Broj plakata i Madonne i njih je u tolikom broju jer imaju veliku popularnost među ljudima.








Darko, student na Fakultetu tehničkih nauka je još jedan fan popularne Madonne. Sluša Madonnu, ali i njegov odlazak na koncert sprečavaju finansijski problemi. S obzirom da živi kao podstanar i da ima previše troškova nije u mogućnosti da odvoji za kartu.
Za Haške optuženike misli da je većina njih na pravom mestu, i žao mu je što nam toliko gade grad sa njihovim facama na svakom ćošku.
Darko :"Verovatno ti što lepe plakate od ovih iz Haga misle da organizatori Madonninog koncerta nisu za slobodu optuženika pa zato lepe njihove plakate preko njenih!"

6 коментара:

  1. Moja mala sugestija da slikas malo vise plakata haskih optuzenika pomesanih sa Madonom. Anketa je dobra.

    ОдговориИзбриши
  2. Ranije je tu bio Šešeljov plakat ali su ga prelepili :(

    ОдговориИзбриши
  3. Ok, ali trebala si naci Seseljev, slike pokazuju deo onoga sta su anketirani rekli.

    ОдговориИзбриши
  4. Delom sam učestovala u realizaciji tvog zadatka jer mi se tema dopala, a i interesovala me je reakcija prolaznika. Rezultati ankete me nisu iznenadili, pošto su anketirani mladi ljudi kojima je Madona, u najmanju ruku, zanimljiva. Bilo bi interesantno saznati šta misle ljudi srednjih godina ili penzioneri. Možda bi dobila drugačije rezultate (samo nagađam).

    ОдговориИзбриши
  5. Super je što si uspele da nađeš ljude koji hoće da se anketiraju i slikaju. Šta je tema bloga i cilj ankete? Malo mi je nerazumljivo, da li cilj da se sazna koliko su mediji propratili Madonu, a koliko haške optuženike ili je cilj koga mladi više žele da vide na bilbordima, Madonu ili Šešelja?

    ОдговориИзбриши
  6. Kao sto gore pise,zanima me kako ljudi gledaju na plakate i Madonne i Haskih optuzenika i sta misle o tome sto se njihovi plakati na vecini mesta u gradu nalaze jedni pored drugih.Da li im je to ok, da li im smeta kada to vide,da li su uopste obratili paznju na to...To sam pokusala da saznam kroz anketu

    ОдговориИзбриши